Nuotolinis mokymas
Klausimus dėl vaizdo pamokų vedimo galite užduoti el. paštu it@klaipedosgpmc.lt
Klausimus dėl virtualioje nuotolinio mokymo sistemoje MOODLE iškylančių problemų galite užduoti palmira.jurgiliene@klaipedosgpmc.lt
Rašydami užklausą būtinai nurodykite savo kontaktinius duomenis
Dokumentai
- Direktoriaus įsakymas ugdymo proceso organizavimo nuotoliniu būdu nuo 2021-05-24
- Direktoriaus įsakymas ugdymo proceso organizavimo nuotoliniu būdu nuo 2021-04-12 iki 2021-04-30
- Direktoriaus įsakymas ugdymo proceso organizavimo nuotoliniu būdu nuo 2021-03-22 iki 2021-03-31
- Direktoriaus įsakymas ugdymo proceso organizavimo nuotoliniu būdu nuo 2021-02-22 iki 2021-02-28
- Direktoriaus įsakymas ugdymo proceso organizavimo nuotoliniu būdu nuo 2021-02-01 iki 2021-02-28
- Direktoriaus įsakymas ugdymo proceso organizavimo nuotoliniu būdu nuo 2021-01-11 iki 2021-01-29
- Direktoriaus įsakymas dėl ugdymo proceso organizavimo nuotoliniu būdu nuo 2020-11-23 iki 2020-11-27
- Direktoriaus įsakymas dėl nuotolinio mokymo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo (2020-11-16, Nr. V-379)
- Direktoriaus įsakymas dėl ugdymo proceso organizavimo nuotoliniu būdu nuo 2020-11-09 iki 2020-11-13 (2020-11-06, Nr. V-369)
- Direktoriaus įsakymas dėl ugdymo proceso organizavimo nuotoliniu būdu (2020-10-14, Nr. V-331)
Nuotolinis mokymas
Tobulėjančios informacinės ir komunikacinės technologijos išplečia galimybes išsilavinimą įgyti nuotoliniu būdu. Nuotolinis mokymasis – tai nuoseklus savarankiškas ar grupinis mokymas(is), kai besimokančiuosius ir mokytoją, dėstytoją skiria atstumas ir / ar laikas, o bendravimas ir bendradarbiavimas, mokymosi medžiaga pateikiama informacinėmis ir komunikacinėmis technologijomis (IKT). Pagal mokymosi laiką nuotolinis mokymasis skirstomas į tris rūšis. Nuotolinis mokymasis, kuris vyksta fiksuotu laiku ir kartais tam tikroje vietoje, pavyzdžiui, naudojant vaizdo ar garso konferencijų būdą, vadinamas sinchroniniu. Asinchroninis nuotolinis mokymasis vyksta bet kur ir bet kuriuo metu, bendraujama naudojantis informacinėmis ir komunikacinėmis technologijomis ar paprastu paštu. Asinchroninio nuotolinio mokymosi metu lengviau suderinti darbo, šeimos reikalus ir mokymąsi. Mišriajame nuotoliniame mokyme yra sinchroninio ir asinchroninio mokymosi elementų (Simonson, Smaldino, Albright, Zvacek, 2008).
Nuotolinis mokymasis naudingiausias asmenims, kurie:
- negali atvykti į mokymo įstaigą;
- dirba ir nori tobulinti ar įgyti kvalifikaciją, laipsnį;
- daug keliauja (siekia karjeros sporte, muzikoje ar mene);
- gydosi ligoninėje ar sanatorijoje;
- yra labai gabūs;
- turi specifinių psichologinių bendravimo problemų ir kt.