Įvykdyti

Projektas „MES AKTYVŪS“, Nr. SRF-FAV-2020-1-0128

Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras įgyvendino Sporto rėmimo fondo lėšomis finansuojamą sporto projektą „MES AKTYVŪS“, Nr. SRF-FAV-2020-1-0128​.

Šiuo projektu Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras siekė išspręsti neaktyvumo problemą. Pagrindinis projekto tikslas – integruoti fizinį aktyvumą į kasdienį bendruomenės gyvenimą, organizuojant fizinio aktyvumo veiklas, taip pagerinant asmenų sveikatą ir jų gyvenimo kokybę.

Projektas buvo orientuotas į kelias skirtingas tikslines grupes – jaunimą, suaugusius bei asmenis turinčius negalią ar specialiųjų mokymosi poreikių. Į veiklas buvo kviečiami ne tik Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro mokiniai bei darbuotojai, bet ir greta mokymo centro gyvenantys klaipėdiečiai bei kitų mokymo įstaigų bendruomenių ir įvairių organizacijų nariai.

Projekto veiklos:

  • Informacinis seminaras, kurio metu bendruomenė buvo informuota apie aktyvesnį bei sveikesnį gyvenimo būdą.
  • Treniruotės su TRX diržais.
  • Šiaurietiško ėjimo su lazdomis užsiėmimai.
  • Kineziterapinės mankštos.
  • Gatvės šokių pamokos.

Projekto veiklos vyko keliose vietose:

  • mokymo centro patalpose Taikos pr. 67 bei Lelijų g. 5, Klaipėdoje
  • Melnragėje-Giruliuose
  • mokymo centro Kretingos filiale, adresu Sodžiaus g. 1C, Kretingsodis

Projekto veiklos buvo įgyvendinamos periodiškai nuo 2021 m. spalio mėnesio iki 2023 m. birželio mėnesio pabaigos. Dėl pakankamai ilgo projekto įgyvendinimo laikotarpio, veiklų įvairovės bei skirtingų lokacijų, kuriose vyko projekto veiklos, į projekto veiklas pavyko įtraukti daugiau nei 250 asmenų, gyvenančių Klaipėdos miesto, Klaipėdos rajono, Kretingos rajono, Skuodo rajono, Šilutės rajono bei Palangos miesto savivaldybėse. Visi projekto veiklų dalyviai įgijo vertingų žinių apie sveiką gyvenseną bei turėjo galimybę reguliariai, mažiausiai 2 kartus per savaitę, užsiimti aktyvia fizine veikla (dalis veiklų dalyvių vienu metu dalyvavo keliose skirtingose veiklose, todėl jie aktyvia fizine veikla užsiimdavo 4 kartus per savaitę). Dėl nuolatinio bendravimo su treneriais, trenerių konsultacijų, kurios buvo teikiamos po užsiėmimų, veiklų dalyviai išsiugdė natūralų fizinio aktyvumo įprotį.

Įgyvendinus veiklas išaugo bendruomenės narių ir gyventojų informuotumas apie fizinio aktyvumo naudą ir poveikį sveikatai. Šia veikla taip pat buvo siekiama skatinti ne tik kaip patį fizinį aktyvumą bet buvo siekiama motyvuoti būti fiziškai aktyviems, daugiau judėti, prisiimti atsakomybę už savo sveikatos stiprinimą. Tikimąsi, kad pasibaigus projekto finansuojamoms veikloms, projekto dalyviai ir toliau aktyviai, bent jau 2 kartus per savaitę, dalyvaus fizinio aktyvumo užsiėmimuose, jausis sveikesni ir labiau motyvuoti aktyviai leisti laisvalaikį.

Daugiau apie projektą:

Straipsnis Nr. 1 – Nemokamos fizinio aktyvumo veiklos sulaukė didelio susidomėjimo
Straipsnis Nr. 2 – Nemokamos fizinio aktyvumo veiklos bendruomenei ir miestelėnams
2023.05.09-06.01 Šiaurietiškas ėjimas
2023.04.11-05.18 TRX treniruotės
2023.03.07-04.27 kineziterapinės mankštos
2022.04.07-06.29 TRX treniruotės
2022.04.07-06.30 Šiaurietiškas ėjimas
2022.03.02-06.08 Gatvės šokiai
2022.03.01-04.28 kineziterapinės mankštos

„Darna“ konsorciumo projektas Nr. 2022-1-LT01-KA121-VET-000065756

   

Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras dalyvavo Lietuvos profesinio mokymo įstaigų konsorciumo „Darna“  projekto Nr. 2022-1-LT01-KA121-VET-000065756, finansuoto Erasmus+ programos lėšomis, veiklose.

Projekto Nr. 2022-1-LT01-KA121-VET-000065756
Projekto pradžia: 2022-06-01
Projekto pabaiga: 2023-08-31
Projekto koordinatorius: Lietuvos darbdavių konfederacija
Projektą įgyvendino: 9 Lietuvos profesinio mokymo įstaigų konsorciumas „Darna

Konsorciumo nariai:

  • Biržų technologijų ir verslo mokymo centras
  • Elektrėnų profesinio mokymo centras
  • Kauno informacinių technologijų mokykla
  • Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras
  • Klaipėdos technologijų mokymo centras
  • Mokykla „Art of Beauty“
  • Profesinio mokymo centras „Žirmūnai“
  • Šiaulių technologijų mokymo centras
  • Vilniaus technologijų ir inžinerijos mokymo centras

Programa: Erasmus+

Pagrindinis veiksmas: Asmenų mobilumas mokymosi tikslais

Projekto veiklos:

  • Profesinio mokymo įstaigų mokytojų darbo stebėjimo vizitai
  • Ilgalaikis profesinio mokymo įstaigų absolventų mobilumas mokymosi tikslais
Erasmus+ projektas Nr. 2022-1-LT01-KA121-VET-000051661

   
   

Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras įgyvendino Erasmus+ programos finansuojamą projektą Nr. 2022-1-LT01-KA121-VET-000051661.

Projekto pradžia: 2022-06-01
Projekto pabaiga: 2023-08-31
Projekto vertė: 35560,00 EUR
Programa: Erasmus+
Pagrindinis veiksmas: Asmenų mobilumas mokymosi tikslais
Veiksmo tipas: Akredituoti profesinio rengimo ir mokymo srities besimokančių asmenų ir darbuotojų mobilumo projektai

Projekto veiklos:

  • Darbo stebėjimas
  • Trumpalaikis profesinio mokymo įstaigose besimokančių asmenų mobilumas mokymosi tikslais

Projektu siekiama:

  1. Skatinti mokinius ir profesijos mokytojus tobulinti praktinius įgūdžius, atliekant praktiką kitose ES valstybėse.
  2. Užtikrinti mobilumų kokybę ir projektų rezultatų sklaidos efektyvumą.

Projekto veiklose dalyvavo ir į mobilumo vizitus vyko 4 darbuotojai ir 13 mokiniai.

4 darbuotojai dalyvavo darbo stebėjimo vizituose Italijoje ir Vokietijoje.

13 mokinių, besimokantys transporto priemonių remontininko, dekoratyvinio želdinimo ir aplinkos tvarkymo verslo darbuotojo, virėjo, automobilių mechaniko bei automatinių sistemų eksploatavimo mechatroniko modulinėse profesinio mokymo programose atliko mokomąją praktiką Italijoje, Graikijoje ir Latvijoje.

Įgiję naujų žinių, patirties, sužinoję apie kitose šalyse taikomus metodus, mokymosi ir mokymo tendencijas, mokytojai, geba vesti įvairesnes, modernizuotas pamokas, pritraukti ir įtraukti mokinius į mokymo ir mokymosi procesą. Siekiama, jog gerėtų pamokų kokybė, mokinių mokymosi rezultatai. Sugrįžę iš darbo stebėjimo vizitų bei kursų mokymo centro darbuotojai dalinasi patirtimi ir naujomis žiniomis su mokymo centro bendruomene bei kolegomis iš kitų mokymo įstaigų metodinėse grupėse, seminaruose bei vesdami atviras pamokas.

Diskusijos, keitimasis patirtimi bei gerąja praktika skatina mokinius visą gyvenimą gilinti žinias ir didina jų motyvaciją mokytis bei tobulėti. Susipažinimas su naujais mokymo metodais, praktiniu žinių pritaikymu ir technologijomis taip pat didina mokinių įsidarbinimo galimybes.

Tikimasi, jog ilgainiui sumažės nepažangių ar nebaigusių mokyklos mokinių. Mokiniai mokysis kūrybiškiau, bus ugdomas jų verslumas, jie geriau orientuosis į profesiją, bus konkurencingesni darbo rinkoje.

Erasmus+ projektas Nr. 2021-1-LT01-KA121-VET-000009730

   
   

Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras įgyvendino Erasmus+ programos finansuojamą projektą Nr. 2021-1-LT01-KA121-VET-000009730.

Projekto pradžia: 2021-09-01
Projekto pabaiga: 2023-08-31
Projekto vertė: 136520,00 EUR
Programa: Erasmus+
Pagrindinis veiksmas: Asmenų mobilumas mokymosi tikslais
Veiksmo tipas: Akredituoti profesinio rengimo ir mokymo srities besimokančių asmenų ir darbuotojų mobilumo projektai

Projekto veiklos:

  • Darbo stebėjimas
  • Kursai ir mokymas
  • Dalyvavimas profesinio mokymo įgūdžių konkursuose
  • Trumpalaikis profesinio mokymo įstaigose besimokančių asmenų mobilumas mokymosi tikslais
  • Ilgalaikis profesinio mokymo įstaigose besimokančių asmenų mobilumas mokymosi tikslais

Projektu siekiama:

  1. Tobulinti mokinių profesinius įgūdžius bei bendrąsias kompetencijas, taip užtikrinant didesnes įsidarbinimo galimybes būsimiems absolventams.
  2. Tobulinti mokytojų ir darbuotojų kompetencijas, siekiant gerinti Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro profesinio mokymo kokybę.
  3. Plėtoti kokybiškus tarptautinius ryšius ir bendradarbiavimą su darbdaviais, socialiniais partneriais.

Projekto veiklose dalyvavo ir į mobilumo vizitus vyko 33 darbuotojai ir 38 mokiniai.

26 darbuotojai dalyvavo darbo stebėjimo vizituose Prancūzijoje, Italijoje, Portugalijoje, Ispanijoje, Maltoje, Čekijoje ir Švedijoje. 7 mokytojai kėlė savo kvalifikaciją tarptautiniuose kursuose „Leadership and Management in educational establishments“ (Čekija, Praha), „Digital Wellbeing: A New Challenge for Teachers and Students“ (Italija, Roma) bei „Emotional Intelligence: identify, harness & manage emotions“ (Italija, Palermas).

3 masažuotojo programos mokiniai dalyvavo tarptautiniame profesinių įgūdžių konkurse Danijoje, o 35 mokiniai, besimokantys masažuotojo, paramediko, slaugytojo padėjėjo, virėjo (su socialinių įgūdžių ugdymo programa), kompiuterinio projektavimo operatoriaus, apdailininko bei baldžiaus modulinėse profesinio mokymo programose atliko 2-4 savaičių trukmės mokomąją praktiką Vokietijoje, Kipre, Lenkijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje, Italijoje ir Švedijoje.

Įgiję naujų žinių, patirties, sužinoję apie kitose šalyse taikomus metodus, mokymosi ir mokymo tendencijas, mobilumo vizitų dalyviai – mokytojai, geba vesti įvairesnes, modernizuotas pamokas, pritraukti ir įtraukti mokinius į mokymo ir mokymosi procesą. Siekiama, jog gerėtų pamokų kokybė, mokinių mokymosi rezultatai. Sugrįžę iš darbo stebėjimo vizitų bei kursų mokymo centro darbuotojai dalinasi patirtimi ir naujomis žiniomis su mokymo centro bendruomene bei kolegomis iš kitų mokymo įstaigų metodinėse grupėse, seminaruose bei vesdami atviras pamokas.

Diskusijos, keitimasis patirtimi bei gerąja praktika skatina mokinius visą gyvenimą gilinti žinias ir didina jų motyvaciją mokytis bei tobulėti. Susipažinimas su naujais mokymo metodais, praktiniu žinių pritaikymu ir technologijomis taip pat didina mokinių įsidarbinimo galimybes.

Tikimasi, jog ilgainiui sumažės nepažangių ar nebaigusių mokyklos mokinių. Mokiniai mokysis kūrybiškiau, bus ugdomas jų verslumas, jie geriau orientuosis į profesiją, bus konkurencingesni darbo rinkoje.

2023.08.14-08.16 Švedija
2023.06.19-06.21 Malta
2023.06.19-06.29 Švedija
2023.06.26-06.30 Italija
2023.03.14-04.06 Prancūzija
2023.03.28-03.30 Čekija
2023.03.29-04.14 Italija
2023.06.12-06.14 Ispanija
2023.02.13-02.14 Prancūzija
2023.03.04-03.05 Danija
2023.03.06-03.10 Italija
2023.03.06-03.31 Ispanija
2022.10.18-10.21 Italija
2022.10.31-11.18 Vokietija
2022.11.21-12.16 Lenkija
2022.12.05-12.09 Portugalija
2022.12.05-12.10 Italija
2022.06.10-07.07 Kipras
2022.07.18-07.22 Čekija

Erasmus+ projektas Nr. 2020-1-LT01-KA116-077752, „Tobulėk Europoje“

Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras sėkmingai įgyvendino Erasmus+ programos finansuojamą projektą „Tobulėk Europoje“, projekto Nr. 2020-1-LT01-KA116-077752.
Projekto pradžia: 2020-12-01
Projekto pabaiga: 2022-11-30
Projekto vertė: 102736,00 EUR
Programa: Erasmus+
Pagrindinis veiksmas: Asmenų mokymosi mobilumas
Veiksmo tipas: Profesinio mokymo besimokančiųjų ir darbuotojų mobilumas pagal profesinio mokymo mobilumo chartiją
Projekto tikslai:

  1. Tobulinti mokinių profesinius įgūdžius, siekiant gerinti Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro profesinio mokymo kokybę, taip pat užtikrinant didesnes įsidarbinimo galimybes būsimiems absolventams.
  2. Tobulinti mokytojų ir darbuotojų kompetencijas.

Projekto veiklose dalyvavo daugiau nei 50 asmenų. 17 Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro darbuotojų dalyvavo savaitės trukmės darbo stebėjimo vizituose Ispanijoje, Prancūzijoje, Graikijoje, Kipre bei Maltoje. 35 mokiniai lydimi mokymo centro darbuotojų vyko į Kiprą, Ispaniją, Lenkiją, Graikiją, Italiją, Estiją bei Vokietiją. Užsienio šalyse Apdailininko, Baldžiaus, Kompiuterinio projektavimo operatoriaus bei Masažuotojo profesinio mokymo programų mokiniai atliko 3-4 savaičių trukmės mokomąsias praktikas realiose darbo vietose.

Vizitų metu darbuotojai įgijo žinių apie naujausius technologinius procesus, išmoko atlikti modernias technologines operacijas, bandė dirbti su įvairiomis medžiagomis ir įranga. Įgiję naujų žinių, patirties, sužinoję apie kitose šalyse taikomus metodus, mokymosi ir mokymo tendencijas, dalyviai geba vesti įvairesnes, modernizuotas pamokas, pritraukti ir įtraukti mokinius į mokymo ir mokymosi procesą. Pagerėjo pamokų kokybė; gerėja mokinių mokymosi rezultatai. Sugrįžę iš darbo stebėjimo vizitų, mokymo centro darbuotojai dalijosi patirtimi ir naujomis žiniomis, kurias įgijo kitose ES šalyse, su mokymo centro bendruomene bei kolegomis iš kitų mokymo įstaigų metodinėse grupėse, seminaruose bei vesdami atviras pamokas.

Diskusijos, keitimasis patirtimi bei gerąja praktika skatina mokinius visą gyvenimą gilinti žinias ir didina jų motyvaciją mokytis bei tobulėti. Susipažinimas su naujais mokymo metodais, praktiniu žinių pritaikymu ir technologijomis taip pat didina mokinių įsidarbinimo galimybes. Sugrįžę iš mokomųjų praktikų mokiniai dalinosi patirtimi, kurią įgijo kitose ES šalyse, su centro bendruomene.

Tikimasi, jog ilgainiui sumažės nepažangių ar nebaigusių mokyklos mokinių. Mokiniai mokysis kūrybiškiau, bus ugdomas jų verslumas, jie geriau orientuosis į profesiją, bus konkurencingesni darbo rinkoje. Mokiniams svarbu, kad mokytojai, remdamiesi asmenine patirtimi, teiktų informaciją apie kitas šalis ir kultūras, pritaikytų užsienyje įgytas mokymosi organizavimo praktikas.

2021.05.22-06.11 Kipras, mokinių praktika
2021.11.09-12.07 Ispanija, mokinių praktika
2021.11.23-11.27 Ispanija, darbo stebėjimo vizitas
2022.04.19-05.18 Lenkija, mokinių praktika
2022.04.25-04.29 Prancūzija, darbo stebėjimo vizitas
2022.05.02-05.06 Graikija, darbo stebėjimo vizitas
2022.05.02-05.22 Graikija, mokinių praktika
2022.05.02-06.02 Italija, mokinių praktika
2022.05.16-05.20 Kipras, darbo stebėjimo vizitas
2022.09.26-10.21 Lenkija, mokinių praktika
2022.10.10-10.14 Ispanija, darbo stabėjimo vizitas
2022.10.24-11.18 Estija, mokinių praktika
2022.10.31-11.18 Vokietija, mokinių praktika
2022.11.07-11.11 Malta, darbo stebėjimo vizitas

Erasmus+ projektas Nr. 2019-1-LT01-KA116-060286, „Mokykis ir tobulėk kartu“

Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras sėkmingai įgyvendino Erasmus+ programos finansuojamą projektą „Mokykis ir tobulėk kartu“, projekto Nr. 2019-1-LT01-KA116-060286.
Projekto pradžia: 2019-09-01
Projekto pabaiga: 2022-08-31
Projekto vertė: 91200,00 €
Programa: Erasmus+
Pagrindinis veiksmas: Asmenų mokymosi mobilumas
Veiksmo tipas: Profesinio mokymo besimokančiųjų ir darbuotojų mobilumas pagal profesinio mokymo mobilumo chartiją
Projekto tikslai:

  1. Tobulinti mokinių profesinius įgūdžius, siekiant gerinti Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro profesinio mokymo kokybę, taip pat užtikrinant didesnes įsidarbinimo galimybes būsimiems absolventams.
  2. Tobulinti profesijos mokytojų technologines kompetencijas.

Projekto veiklose dalyvavo daugiau nei 50 asmenų. 18 Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro darbuotojų dalyvavo savaitės trukmės darbo stebėjimo vizituose Kipre, Ispanijoje, Portugalijoje, Graikijoje, Bulgarijoje bei Vokietijoje. 30 mokinių lydimi mokymo centro darbuotojų vyko į Lenkiją, Kiprą, Estiją bei Italiją. Užsienio šalyse Apdailininko, Baldžiaus, Kompiuterinio projektavimo operatoriaus, Logisto ekspeditoriaus bei Masažuotojo profesinio mokymo programų mokiniai atliko 3-4 savaičių trukmės mokomąsias praktikas realiose darbo vietose.

Diskusijos, keitimasis patirtimi bei gerąja praktika skatina mokinius visą gyvenimą gilinti žinias ir didina jų motyvaciją mokytis bei tobulėti. Susipažinimas su naujais mokymo metodais, praktiniu žinių pritaikymu ir technologijomis taip pat didina mokinių įsidarbinimo galimybes. Sugrįžę iš mokomųjų praktikų mokiniai dalinosi patirtimi, kurią įgijo kitose ES šalyse, su centro bendruomene.

Mobilumo vizituose užsienyje dalyvavę mokytojai pamokose dažniau naudojasi  išmaniosiomis technologijomis ir mokymo medžiaga. Įgiję naujų žinių, patirties, sužinoję apie kitose šalyse taikomus metodus, mokymosi ir mokymo tendencijas, dalyviai geba vesti įvairesnes, modernizuotas pamokas, pritraukti ir įtraukti mokinius į mokymo ir mokymosi procesą. Pagerėjo pamokų kokybė; gerėja mokinių mokymosi rezultatai.

Tikimasi, jog ilgainiui sumažės nepažangių ar nebaigusių mokyklos mokinių. Mokiniai mokysis kūrybiškiau, bus ugdomas jų verslumas, jie geriau orientuosis į profesiją, bus konkurencingesni darbo rinkoje. Mokiniams svarbu, kad mokytojai, remdamiesi asmenine patirtimi, teiktų informaciją apie kitas šalis ir kultūras, pritaikytų užsienyje įgytas mokymosi organizavimo praktikas.

2019.10.07-10.11 Kipras, darbo stebėjimo vizitas
2019.11.25-12.13 Kipras, mokinių praktika
2019.11.25-12.15 Estija, mokinių praktika
2019.11.25-12.15 Lenkija, mokinių praktika
2021.05.22-06.11 Kipras, mokinių praktika
2021.11.04-11.25 Italija, mokinių praktika
2021.11.23-11.27 Ispanija, darbo stebėjimo vizitas
2021.11.28-12.03 Portugalija, darbo stebėjimo vizitas
2022.05.02-05.06 Graikija, darbo stebėjimo vizitas
2022.06.20-06.23 Bulgarija, darbo stebėjimo vizitas
2022.07.11-07.15 Vokietija, darbo stebėjimo vizitas
Straipsnis apie projektą dienraštyje Vakarų ekspresas

Erasmus+ projektas Nr. 2019-1-LT01-KA101-060374, „Tobulėk pats ir mokyk kitus“

Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras sėkmingai įgyvendino Erasmus+ programos finansuojamą projektą „Tobulėk pats ir mokyk kitus“, projekto Nr. 2019-1-LT01-KA101-060374.

Projekto pradžia: 2019-09-01
Projekto pabaiga: 2022-08-31
Projekto vertė: 28375,00 €
Programa: Erasmus+
Pagrindinis veiksmas: Asmenų mokymosi mobilumas
Veiksmo tipas: Mokyklų švietimo darbuotojų mobilumas
Temos:

  • Kokybės užtikrinimas
  • IRT – naujos technologijos – skaitmeninės kompetencijos
  • Atviras ir nuotolinis mokymasis

Projekto tikslas – skatinti mokytojų tobulėjimą ir atvirumą naujovėms, siekiant kiekvieno besimokančiojo asmeninės pažangos.

Projekto įgyvendinimui buvo pasirinktos šios dvi veiklos:

  1. Dalyvavimas užsienio kvalifikacijos tobulinimo kursuose;
  2. Darbo užsienio organizacijoje partnerėje, susijusioje su bendruoju išsilavinimu, stebėjimas;

Projekto veikloms buvo atrinkta 16 dalyvių, išreiškusių norą įgyti naujų ir tobulinti turimas kompetencijas. Projekto metu įgytas žinias ir gebėjimus dalyviai pritaiko kasdieninėje savo veikloje, integruodami juos į pamokų turinį bei ugdymo procesą, taip skatindami besimokančiuosius siekti asmeninės pažangos.

Iš viso mokytojai dalyvavo 6 skirtinguose kursuose, vykusiuose Italijoje, Ispanijoje, Vengrijoje ir Portugalijoje bei darbo stabėjimo vizite Estijoje.

Mobilumo vizituose ir seminaruose užsienyje dalyvavę mokytojai pamokose dažniau naudojasi  išmaniosiomis technologijomis ir mokymo medžiaga. Įgiję naujų žinių, patirties, sužinoję apie  kitose šalyse taikomus metodus, mokymosi ir mokymo tendencijas, dalyviai geba vesti įvairesnes, modernizuotas pamokas, pritraukti ir įtraukti mokinius į mokymo ir mokymosi procesą. Pagerėjo pamokų kokybė; gerėja mokinių mokymosi rezultatai.

Tikimasi, jog ilgainiui sumažės nepažangių ar nebaigusių mokyklos mokinių. Mokiniai mokysis kūrybiškiau, bus ugdomas jų verslumas, jie geriau orientuosis į profesiją, bus konkurencingesni darbo rinkoje. Mokiniams svarbu, kad mokytojai, remdamiesi asmenine patirtimi, teiktų informaciją apie kitas šalis ir kultūras, pritaikytų užsienyje įgytas mokymosi organizavimo praktikas.

2019.11.18-11.23 Italija. Kursai. Multimedia learning environment – how to Use New Technologies to Strengthen Teaching and Learning Processes
2022.03.28-04.01 Estija. Darbo stebėjimo vizitas
2022.04.11-04.15 Ispanija. Kursai. Train the Trainer
2022.05.16-05.20 Ispanija. Kursai. Identifying Barriers to Learning – a Special Educational Needs Masterclass
2022.05.16-05.21 Vengrija. Kursai. Coaching and Mentoring to Support Teachers
2022.06.27-07.01 Portugalija. Kursai. Gamify Your Lessons
2022.06.27-07.02 Vengrija. Kursai. Stress Relief and Well-being Strategies for Teachers
Straipsnis apie projektą dienraštyje Vakarų ekspresas

Nordplus projektas "Kartu mes stipresni", Nr. NPAD-2019/10176

Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras sėkmingai įgyvendina Nordplus Adult Programos finansuojamą projektą “Kartu mes stipresni”, Nr. NPAD-2019/10176

 Projekto pavadinimas – “Kartu mes stipresni”

Projekto numeris – NPAD-2019/10176

Projekte dalyvavo dvi partnerės organizacijos iš Lietuvos ir Estijos – Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras ir Veru apygardos profesinio mokymo centras. Pagrindinis projekto tikslas buvo remtis kitų šalių patirtimi, pavyzdžiais ir galimybėmis gilinti mokytojų kompetencijas šiuolaikinėse, su technologijomis susijusiose pamokose, gerinti pamokų kokybę, gerinti mokymą ir mokymąsi bei didinti susidomėjimą dėstomu dalyku, skatinant mokinius aktyviai dalyvauti pamokose, įtraukiant juos į mokymo ir mokymosi procesą. Tuo pačiu kelti jų motyvaciją, siekiant gerinti mokinių lankomumą bei didinti pažangą. Profesinio mokymo centrai partneriai taip pat siekia ugdyti mokinius pagal bendras pasaulines tendencijas, naujausią patirtį, skatinti suaugusiuosius mokytis taip, kad jie jaustųsi ne tik savo šalies, bet ir pasaulio bendruomenės dalimi, plėstų savo akiratį ir padidintų savo šalies konkurencingumą. Dalyvavimas tarptautiniuose projektuose mokymo centrų pedagogams suteikia plačią erdvę tyrinėti mokytojų atradimus iš kitų šalių ir sėkmingos patirties pavyzdžius, skatina kūrybiškumą ir prasmingas įžvalgas.

Dalyviai:

  • Estija – 3 asmenys
  • Lietuva – 4 asmenys

Įvykdytos veiklos:

Dėl COVID-19 pandemijos ir su pandemija susijusių kelionių ribojimų abu suplanuoti vizitai partnerėse šalyse buvo perkelti į 2022 metus.

Kovo 28 d. – balandžio 1 d. vizitas Estijoje. 4 mokytojai iš Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio rengimo centro dalyvavo penkių dienų vizite Veru profesinio mokymo centre. Vizito metu mokytojai susipažino su Veru apskrities profesinio mokymo centru ir Amatų centru. Abiejų organizacijų partnerių atstovai pristatė savo mokyklas, diskutavo apie jų panašumus ir skirtumus, skaitė pranešimus apie suaugusiųjų profesinį perkvalifikavimą Estijoje ir Lietuvoje, partnerių organizacijų teikiamų paslaugų inovatyvumą ir atitikimą darbo rinkos poreikiams. Mokytojai iš Lietuvos taip pat turėjo galimybę dalyvauti teorinėse ir praktinėse pamokose, išgirsti pristatymą apie geriausius suaugusiųjų mokymo metodus ir besimokančių suaugusiųjų motyvaciją, dalyvauti įvairiose dirbtuvėse ir praktinėse grupinėse veiklose, tokiose kaip „Mokymo metodai suaugusiems“ ar „Išbandyk socialinio darbuotojo profesiją“, bei įsitraukė į įvairias formalias ir neformalias diskusijas. Viena vizito diena buvo skirta Veru apskrities profesinio mokymo centro partneriams. Grupė ne tik išklausė pristatymą apie socialinius partnerius, bet ir aplankė jų patalpas, susipažino su jų darbu, susitiko su darbuotojais ir pasidalino informacija bei gerosios praktikos pavyzdžiais apie suaugusiems mokiniams reikalingas praktines žinias socialinio darbuotojo programoje ir komunikacijos būdus, naudojamus socialiniame darbe ir socialinių darbuotojų teikiamoje socialinėje pagalboje.

Gegužės 9 – 13 d. vizitas Lietuvoje. 3 mokytojai iš Veru profesinio mokymo centro dalyvavo penkių dienų vizite Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokinio centre. Vizito metu mokytojai iš Estijos apžiūrėjo Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo  centrą ir (tuo metu dar oficialiai neatidarytą) atnaujintą moderniausią Lietuvoje Statybos sektorinį praktinio mokymo centrą. Mokytojai iš Estijos bei Klaipėdos Ernesto Galvanausko PMC skaitė pranešimus temomis „Profesinis mokymas COVID-19 pandemijos metu ir po jos: iššūkiai, adaptacija, išmoktos pamokos“, „Mokymas internetu: mokymo metodų pokyčiai, bendravimas, klasės valdymas“ ir „Mokymas internetu: jaunimas ir suaugusieji. Pagrindiniai skirtumai, didžiausi iššūkiai, geriausi pavyzdžiai“.

 

Vizito metu svečiai iš Estijos taip pat susipažino su internetinėmis programomis ir mobiliosiomis programėlėmis, naudojamomis nuotoliniuose mokymuose, dalyvavo nuotolinio mokymosi simuliacijoje bei turėjo atlikti praktinę grupinę užduotį naudodamiesi įvairiomis programomis ir programėlėmis. Jie taip pat dalyvavo teorinėse ir praktinėse pamokose. Kūrybinių dirbtuvių su mokytojais ir neformalų susitikimą su mokytojais ir mokiniais jie aptarė tokias temas kaip: internetinio mokymo plano kūrimas; mokinių motyvavimas internetu, geriausių programų pasirinkimas, bendravimas ir grupės valdymas, nuotolinių metodų pritaikymas praktiniam mokymuisi; staigus įvairių paslaugų skaitmeninimas dėl COVID-19 pandemijos; kaip motyvuoti mokinius nuotoliniu būdu; perėjimas į nuotolines pamokas ir grįžimas į klases; internetinės nuotolinio mokymosi programos. Antroje vizito dalyje mokytojai iš Estijos susipažino su Socialinio darbuotojo programa, sužinojo apie dabartinį socialinių darbuotojų poreikį Lietuvoje, lankėsi socialinėse įmonėse, diskutavo su socialiniais darbuotojais apie socialinės globos skirtumus Lietuvoje ir Estijoje bei dalyvavo seminare su mokiniais ir mokytojais apie socialinio darbo tobulinimą.

Projekto rezultatai:

Svarbiausias rezultatas – kiekvienas partneris, atstovaudamas savo šaliai ir mokyklai, pristatė geruosius suaugusiųjų švietimo pavyzdžiams. Visi dalyviai galėjo mokytis vieni iš kitų – specialių įgūdžių, naujų mokymo metodų, skirtingų technologijų, kalbos, kultūros, istorijos ir kt. Partneriai turėjo galimybę palyginti skirtingas studijų programas. Dalyviai įgijo naujų žinių ir praktinių įgūdžių, taip pat geriau suprato Baltijos šalių panašumus ir skirtumus.

Projekto įgyvendinimo metu mokytojai tobulino anglų kalbos įgūdžius ir buvo skatinami mokytis šalies partnerės kalbos (ar bent kelių pagrindinių frazių). Projekte vykdytos veiklos buvo svarbios ugdant bendrąsias-kultūrines ir socialines kompetencijas, leidžiančias ugdyti visuomeniškumą ir toleranciją kitoms tautoms ir kultūroms.

Kiekvienas projekte dalyvavęs asmuo, grupė ir institucija kėlė suaugusiųjų švietimo kokybę, nes dalyviai mokėsi vieni iš kitų ir dalinosi savo žiniomis bei įgūdžiais.

Šiuo projektu buvo siekiama remtis kitų šalių patirtimi, pavyzdžiais ir galimybėmis pagilinti mokytojų kompetencijas moderniose, su technologijomis susijusiose pamokose, gerinti pamokų kokybę, gerinti mokymą ir mokymąsi bei didinti susidomėjimą dėstomais dalykais, taip skatinant  mokinius aktyviai dalyvauti pamokose, aktyviau įsitraukiant į mokymo ir mokymosi procesą.

Tuo pačiu buvo keliama dalyvių motyvaciją, taip gerinant mokinių lankomumą ir pažangą. Be to, projektu buvo siekiama ugdyti mokinius pagal bendras pasaulines tendencijas, naujausią patirtį, skatinti mokytis taip, kad jie jaustųsi ne tik savo šalies, bet ir pasaulio bendruomenės dalimi, plėstų savo akiratį, didintų savo šalies konkurencingumą.

Dalyvavimas tarptautiniuose projektuose pedagogams suteikia plačią erdvę tyrinėti kitų šalių mokytojų atradimus ir sėkmingos patirties pavyzdžius, skatina kūrybiškumą ir prasmingas įžvalgas. Didžioji dalis mokytojų, anksčiau dalyvavusių kvalifikacijos tobulinimo veikloje užsienio šalyje, atkreipia dėmesį į situacijos pasikeitimą: mokytojai tampa atviresni pokyčiams ir naujovėms.

2022.03.28-04.01 mokytoju vizitas Estijoje

2022.05.09-05.12 Estijos mokytoju vizitas Klaipedoje

INtheLOOP4VET: Improving VET Providers’ Uses of Graduate Tracking feedback

Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras nuo 2019 m. rugsėjo 1 d. partnerio teisėmis dalyvauja  Erasmus+ KA2 programos finansuojamame projekte INtheLOOP4VET: Improving VET Providers’ Uses of Graduate Tracking feedback (projekto Nr. 2019-1-SE01-KA202-060542).

Šis projektas atliepia profesinio mokymo įstaigų poreikį stiprinti savo gebėjimą savarankiškai prisitaikyti prie nuolat kintančios darbo rinkos poreikių veiksmingai išnaudojant veiklos lankstumo teikiamus privalumus, vietos rinkos tyrimų duomenis bei ryšį su vietos bendruomenėmis. Visa tai siekiama įgyvendinti efektyviai tvarkant ir apdorojant absolventų duomenis, derinant tai su darbo ir kitais rinkos poreikiais. Be to šiame projekte vadovaujamasi integruotu požiūriu, t.y. siekiama skatinti derinti grįžtamojo ryšio panaudojimo praktiką ir išteklius tarpinstituciniu lygmeniu, kurti tarptautinius standartus, dalintis duomenimis, bendrai juos apdoroti ir vykdyti skaidrų šių tikslų įgyvendinimą.

Oficialus projekto puslapis: www.intheloop4vet.eu/lt/

Projekto tikslas – sukurti sistemą ir įrankius, kurie leistų profesinio mokymo įstaigoms optimaliai panaudoti absolventų grįžtamojo ryšio duomenis. Šį grįžtamojo ryšio mechanizmą sudaro absolventų duomenų rinkimas, jų apdorojimas ir pritaikymas prie nuolat kintančios darbo rinkos.

Projekto uždaviniai:

  • Didinti profesinio mokymo įstaigų įsitraukimą kuriant ir įgyvendinant grįžtamojo ryšio mechanizmus.
  • Stiprinti profesinio mokymo įstaigų gebėjimą generuoti ir rinkti absolventų karjeros stebėsenos duomenis.
  • Tobulinti profesinio mokymo įstaigų stebėsenos duomenų naudojimą paslaugų pritaikymo tikslais.
  • Skatinti profesinio mokymo įstaigas dalintis absolventų duomenimis ir juos lyginti.

Projekto trukmė: 2019-09-01 / 2022-02-28

Projekto koordinatorius Stiftelsen Kursverksamheten Vid U-auniversitet (Švedija)

Projekto partneriai:

  • Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras (Lietuva)
  • CIPFP Valle De Elda (Ispanija)
  • Graikijos mokslinių tyrimų ir plėtros metodikų skatinimo draugija Astiki Etairia (Graikija)
  • Europos profesinio mokymo įstaigų asociacija EVBB (Vokietija)

Projekto metu sukurti intelektiniai produktai:

  • IO1 – Absolventų karjeros stebėsenos priemonių rinkinys profesinio mokymo įstaigoms.
  • IO2 – Karjeros stebėsenos duomenų ir įstaigos veiklos rezultatų koreliacijos mechanizmas
  • IO3 – Profesinio mokymo pritaikymo (darbo rinkos poreikiams) sistema
  • IO4 – Profesinio mokymo įstaigų rekomendacijos ir profesinio mokymo pritaikymo (darbo rinkos poreikiams) rezultatų talpykla

Išsamesnę informaciją apie intelektinius produktus rasite oficialiame projekto puslapyje, skiltyje Rezultatai ir veiklos.

Vertinimo priemonę, skirtą profesinio mokymo įstaigoms, siekiančioms įvertinti teikiamų švietimo paslaugų / pasiūlos kokybę, taikant savianalizės bei absolventų grįžtamojo ryšio metodus, rasite čia https://intheloop4vet.eu/tool/admin/login

TRAINEE: Training and Raising Awareness through in-service Networks for Employment and Entrepreneurship


Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras nuo 2019 m. gruodžio  30 d. partnerio teisėmis dalyvauja  Erasmus+ KA2 programos finansuojamame projekte  TRAINEE: Training and Raising Awareness through in-service Networks for Employment and Entrepreneurship (2019-2-ES02-KA205-013730).

Pagrindinis šio projekto tikslas būtų dirbti kartu ir keistis gerąja patirtimi, susijusia su specialistų mokymu, kurie dirba jaunimo įdarbinimo klausimais arba skatina jaunų žmonių įsidarbinimo galimybes. Naudojant naujas technologijas ir neformalius metodus, projektas apmokys asmenis, kurie bendrauja su jaunimu, kai reikia kurti ir skatinti mokymosi paslaugų srityje galimybes, kartu didinant informuotumą apie pasaulines problemas. Projektas leis jauniems žmonėms įgyti įgūdžių, reikalingų jų asmeniniam augimui ir įsidarbinimui.

Projekto trukmė: 2019-12-30 / 2022-03-31

Projekto koordinatorius Neo Sapiens SLU (Ispanija)

Projekto partneriai:

  • Coordinadora de ONGs de Desarrollo de La Rioja (Ispanija)
  • Center for Social Innovation LTD (Kipras)
  • LVIA (Italija)
  • Klaipėdos Ernesto Galvanausko PMC (Lietuva),
  • Pista Mágica (Portugalija)
  • Youth Network MaMa (Slovakija).

Projekto metu sukurti intelektiniai produktai:

  1. Mokymosi E-platforma https://traineeproject.eu/e-platform/
  2. Laisvų darbo vietų duomenų bazė https://traineeproject.eu/vacancies-tool/

Projekto metu sukurti informaciniai video filmai:

Plačiau apie projektą galite sužinoti projekto svetainėje adresu  https://traineeproject.eu/

Projektas „Bendrabučio adresu Baltijos pr. 18 modernizacija”, Nr. 13.1.2-VIPA-T-113-02-0049

Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras 2020 m. rugpjūčio mėnesį pasirašė sutartį dėl Europos sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto „Bendrabučio adresu Baltijos pr. 18 modernizacija”, Nr. 13.1.2-VIPA-T-113-02-0049, pagal Veiksmų programos priemonę 04.3.1-VIPA-T-113 Valstybei nuosavybės teise priklausančių pastatų atnaujinimas (II), finansavimo.

Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras teikdamas profesinio mokymo paslaugas, susiduria su problema, kad negali užtikrinti tinkamų apgyvendinimo paslaugų teikimo. Mokymo centro valdomas bendrabutis yra prastos būklės, susidėvėjęs, per 50 metų laikotarpį nė karto neremontuotas.

Siekiant išspręsti minėtą problemą, Mokymo centras iškėlė projekto tikslą – gerinti mokinių gyvenimo sąlygas Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro bendrabutyje.

Šiam tikslui pasiekti buvo renovuotas bendrabutis, t.y. apšiltintintos grindys ant grunto, perdanga virš rūsio, bei pastato fasadas.

Mokymo centras džiaugiasi, kad sėkmingai įgyvendinus projektą, pasiekti šie rezultatai:

  • sumažintos šildymo sąnaudos, taip sumažinant į atmosferą išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų (CO2) kiekį;
  • užtikrinta pastato infrastruktūros atitiktis higienos normų reikalavimams;
  • padidintas energijos vartojimo pastatuose efektyvumas, pasiekta B pastato energetinio naudingumo klasė.

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2020 m. rugpjūtis – 2022 m. rugpjūtis.

;
;
;
;
;
;
;
;
;

Projektas Nr. 09.4.1-ESFA-T-736-01-0007 „Mokausi ir dirbu“

Programa – 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priemonės 09.4.1-ESFA-T-736 „Praktinių įgūdžių įgijimo rėmimas ir skatinimas“.

Projektą finansuoja – Europos Sąjungos struktūriniai fondai.

Projekto vykdytojas – Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras.

Projekto partneriai: UAB „Pirklio baldai”; UAB „Atostogų parkas”; UAB „Asmodas”; UAB „Statmax”; UAB „Lorna“; BĮ Klaipėdos miesto globos namai; Kretingos socialinių paslaugų centras.

Projekto tikslas – Padidinti profesinio ir suaugusiųjų mokymo atitiktį darbo rinkos poreikiams ir patrauklumą, organizuojant praktinių įgūdžių įgijimą darbo vietoje ir sektoriniame praktinio mokymo centre.

Planuojami rezultatai: Projekto metu Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro mokiniai praktinius įgūdžius įgis ir tobulins pameistrystės formą septynių projekto partnerių organizacijose. Projekto metu planuojama, kad pameistrystę atliks: 4 mokiniai, besimokantis pagal Baldžiaus profesinio mokymo programą, 12 mokinių, besimokančių pagal Apdailininko (statybininko) profesinio mokymo programą, 7 mokiniai pagal Masažuotojo profesinio mokymo programą, 11 mokinių pagal Slaugytojo padėjėjo profesinio mokymo programą ir 10 mokinių besimokančių pagal Socialinio darbuotojo padėjėjo profesinio mokymo programą.

Projekto vertė – 189 349,49 EUR

Projektas Nr. 09.4.1-ESFA-T-736-02-0005 „Praktinis mokymasis sektoriniame mokymo centre“

Programa – 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priemonės 09.4.1-ESFA-T-736 „Praktinių įgūdžių įgijimo rėmimas ir skatinimas“.

Projektą finansuoja – Europos socialinis fondas.

Projekto vykdytojas – Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras.

Projekto partneriai: Alytaus profesinio rengimo centras; Kėdainių profesinio rengimo centras; Smalininkų technologijų ir verslo mokykla; Ukmergės technologijų ir verslo mokykla; Raseinių technologijos ir verslo mokykla; Plungės technologijų ir verslo mokykla.

Projekto tikslas – Padidinti profesinio ir suaugusiųjų mokymo atitiktį darbo rinkos poreikiams ir patrauklumą, organizuojant praktinių įgūdžių įgijimą darbo vietoje ir sektoriniame praktinio mokymo centre.

Planuojami rezultatai: Projekto metu planuojama, kad sektoriniame profesinio mokymo centre mokysis: 75 mokiniai, besimokantis pagal Motorinių transporto priemonių kroviniams vežti vairuotojo modulinę profesinio mokymo programą, 5 mokiniai, besimokantis pagal programą – Pradinė kvalifikacija kroviniams vežti (95 kodas) skubos tvarka, 10 mokinių, besimokantis pagal Tarptautinių vežimų vairuotojas ekspeditoriaus profesinio mokymo programą. Projektas skatina praktinių įgūdžių mokantis sektoriniame praktinio mokymo centre įgijimą, sklandesnį perėjimą iš mokymosi į darbą, geresnį įsidarbinimą, glaudesnį švietimo ir verslo bendradarbiavimą, didesnę kvalifikuotų darbuotojų pasiūlos ir paklausos atitiktį. Projekto prisidedama prie praktinių įgūdžių įgijimo skatinimo, didinant profesinio mokymo atitiktį darbo rinkos poreikiams bei jo patrauklumą.

Projekto vertė – 100 000,00 EUR

Projektas „Baltijos šalys mokosi drauge“

Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras sėkmingai įgyvendina Nordplus Junior Programos finansuojamą projektą „BALTIC COUNTRIES LEARNING TOGETHER“, projekto Nr. NPJP-2018/10371.

Projekto partneriai:

  • Viljandi profesinio mokymo centras, Estija;
  • Jelgavos technikos mokykla, Latvija.

Projekto įgyvendinimo metu buvo organizuoti trys vizitai:

2019 m. vasario 18-22 dienomis vyko pirmasis projekto vizitas Latvijoje.
2019 m. kovo 18-22 dienomis vyko antrasis projekto vizitas Lietuvoje.
2019 m. balandžio 23-26 dienomis vyko trečiasis projekto susitikimas Estijoje.

Dalyviai Vizitų metu susipažindavo su kolegų šalimi, jų miestu, šalies mokymo sistema, mokykla. Pasidalino nuomonėmis apie bendras mokinių problemas. Drauge gamino Estišką draugystės pyragą. Diskutavo, žaidė ir stebėjo improvizacijų būrelio stand up’ą. Lankėsi istorinėse vietose, dirbo ties projekto siekiamais rezultatais.

Atsinaujiname didindami energijos vartojimo efektyvumą

2018 m. balandžio 10 d. Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras sudarė su UAB Viešųjų investicijų plėtros agentūra, tris, Centrinės valdžios viešųjų pastatų, esančių adresu Taikos pr. 67, Klaipėda, atnaujinimo didinant energijos vartojimo efektyvumą, paskolos, iš Energijos efektyvumo fondo lėšų, sutartis (toliau – projektas).

Projekto metu, Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro trijuose pastatuose, kurie randasi adresu Taikos pr. 67, Klaipėda, bus vykdomi atstatomieji ir kiti rangos darbai. Minėtų darbų dėka, bus gerinamos pastato ir jo inžinerinių sistemų fizinės ir energinės savybės ir užtikrinamas energijos vartojimo efektyvumo didinimas bei pasiekiama ne mažesnė, kaip C pastato energinio naudingumo klasė.

Projekto trukmė  – 24 mėnesiai.

Įgyvendinamas projektas finansuojamas Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis.

„Nordplus“ projektas „Baltic countries learning together“

Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras gavo „Nordplus“ – Šiaurės ir Baltijos šalių tarptautinio bendradarbiavimo programos paramą projekto „Baltic countries learning together“ parengiamajam vizitui įgyvendinti.

Projekto partneriai:

  • Viljandi profesinio mokymo centrase, Estija;
  • Jelgavos technikos mokykla, Latvija.

2018 m. sausio 10-12 dienomis įvyko partnerių susitikimas Estijoje, Viljandi profesinio mokymo centre.

Susitikimo tikslas – susipažinti su būsimais projekto partneriais bei parengti paraišką Nordplus Junior programos finansavimui gauti.

„Erasmus+“ programos 2 pagrindinio veiksmo strateginės partnerystės projektas "Development of Sectoral Qualification Descriptors for EQF level 5"

logo 2

2016 m. lapkričio 1 dieną Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras pradėjo įgyvendinti „Erasmus+“ programos 2 pagrindinio veiksmo strateginės partnerystės projektą „Development of Sectoral Qualification Descriptors for EQF level 5“, projekto Nr. 2016-1-LT01-KA202-023178.

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2016 m. lapkričio 1 d. – 2018 m. spalio 31 d.

Pagrindinis projekto tikslas:
Sukurti skirtingų sektorių kvalifikacijų aprašus, siekiant sudaryti sąlygas vystyti tarptautiniu mastu pripažįstamas kvalifikacijas, kurių reikalauja šios dienos darbo rinka.

Numatomi projekto rezultatai ir jų poveikis:
Projektu siekiama pagerinti pereinamumą tarp profesinio mokymo ir aukštojo mokslo ir skirtingų kvalifikacijos lygmenų, taip sudarant galimybes besimokantiems ir dirbantiems siekti aukštesnės kvalifikacijos ir įgyvendinti mokymosi visa gyvenimą nuostatas.
Europos profesinio rengimo plėtros centro (CEDEFOP) 2014 m. atlikta V (penkto) Europos Kvalifikacinės Struktūros lygmens kvalifikacijų studija parodė, kad šio lygmens kvalifikacijos vaidina svarbų vaidmenį pagerinant patekimą į darbo rinką, užtikrina karjeros augimą ir tolesnio mokymosi tęstinumą pereinant į aukštojo mokslo studijas. V lygmens kvalifikacijos ypač patraukios asmenims, turintiems profesinio mokymo kvalifikacijas ir darbo patirties, kadangi suteikia galimybę patobulinti kvalifikaciją atsižvelgiant į pasiekimus mokantis darbo vietoje.
Lietuvoje, kaip ir kai kuriose projekto partnerių šalyse šiuo metu nėra V lygmens kvalifikacijas teikiančių programų, tačiau numatyta jas rengti artimiausioje ateityje. Todėl labai svarbu tiksliai apsibrėžti, kokių kvalifikacijų šiame lygmenyje pageidauja darbdaviai ir besimokantieji ir ką galėtų pasiūlyti profesinio mokymo teikėjai atsižvelgiant į sektorių specifiką.

Projekto metu sukurto intelektiniai produktai:

  1. Atlikti tarptautinės patirties palyginamąją studiją, siekiant išsiaiškinti, kokie gali būti V lygio sektoriniai kvalifikacijų aprašai, kokio tipo kvalifikacijos patenka skirtingose šalyse į V lygmenį ir kokiais dokumentais tai apibrėžiama.
  2. Išsiaiškinti pagrindinių socialinių partnerių (visų pirma darbdavių, o taip pat mokymo institucijų ir besimokančiųjų) lūkesčius ir poreikius V lygio kvalifikacijomis projekto partnerių šalyse.
  3. Parengti V lygio kvalifikacijų aprašus pasirinktuose ūkio veiklos sektoriuose.
  4. Parengti pilotinę V lygio mokymo programą paslaugų sektoriuje.

Projekto partneriai:

  • VšĮ Vilniaus Jeruzalės darbo rinkos mokymo centras;
  • VšĮ Karaliaus Mindaugo profesinio mokymo centras;
  • Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras;
  • Essenia UETP – University and Enterprise Training Partnership s.r.l., Italija;
  • Fundación Laboral del Metal, Ispanija;
  • Esprominho, Portugalija.

2017 m. sausio 25-26 dienomis, įvyko pirmasis tarptautinis projekto partnerių susitikimas Vilniuje

2017 m. birželio 12-13 dienomis, įvyko antrasis tarptautinis projekto partnerių susitikimas Italijoje

Išsamiau apie projektą galima sužinoti el. pašto adresu: egle.radziene@klaipedosgpmc.lt.

Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai, „Erasmus+“ programos lėšomis, kurią Lietuvoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.

projekto partneriai

Projektas „Lietuvos kvalifikacijų sistemos plėtra. I etapas“

image description

Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras partnerio teisėmis dalyvauja įgyvendinant Europos socialinio fondo lėšomis finansuojamą projektą „Lietuvos kvalifikacijų sistemos plėtra. I etapas“, projekto kodas 09.4.1-ESFA-V-734-01-0001.

Projektą įgyvendina Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centras kartu su partneriais – asocijuotomis verslo struktūromis (Lietuvos pramonininkų konfederacija, Lietuvos darbdavių konfederacija, Lietuvos verslo konfederacija) ir Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo  centru.

Projekto tikslas – Lietuvos kvalifikacijų sandaros pagrindu formuoti šiuolaikišką profesinio rengimo ir suaugusiųjų švietimo turinį, parengti naujus profesinius standartus ir modulines profesinio mokymo programas, jas įgyvendinti bei parengti interaktyvias elektronines mokymosi priemones.

Centras šiame projekte yra partneris atsakingas už  V LTKS lygmens profesinio mokymo programų rengimą ir įgyvendinimą.

Projekto įgyvendinimo laikotarpiu numatoma parengti šias V LTKS lygio programas:

  • „Apdailininkas montuotojas meistras“,
  • „Mūrininkas meistras“,
  • „Fasadų apšiltintojas meistras“,
  • „Suvirintojas meistras“,
  • „Stogdengys meistras“,
  • „Transporto priemonių techninės priežiūros meistras“.

Parengus šias profesinio mokymo programas numatoma  organizuoti asmenų, pageidaujančius mokytis pagal V LTKS lygio modulines programas atranką ir įvertinti jų turimą patirtį, apmokyti asmenis pagal parengtas programas ir suteikti jiems V LTKS lygio „Meistro“ kvalifikaciją.

Rengiant programas Centras glaudžiai bendradarbiauja su Lietuvos statybininkų asociacija, Lietuvos aukštosiomis mokyklomis, Vakarų Lietuvos regiono įmonėmis.

Projekto įgyvendinimo laikotarpiu yra organizuojamos apvaliojo stalo diskusijos (viešosios konsultacijos), kurių tikslas – aptarti su suinteresuotoms organizacijoms ir asmenims rengiamų programų projektus, siekiant gauti pasiūlymus, rekomendacijas, rasti problemų sprendimo būdus, tenkinančius visas suinteresuotas šalis, pasidalinti gerąja patirtimi ir skatinti socialinių partnerių dalyvavimą modulinių profesinio mokymo programų bei joms skirtų mokymosi priemonių rengimo procese.

Projekto metu pasiekti Lietuvos kvalifikacijų sistemos plėtros rezultatai padės išspręsti aktualias Lietuvos kvalifikacijų sistemos plėtros problemas, sudarys prielaidas spartesnei šalies ekonominei ir socialinei plėtrai, skatins mokymąsi visą gyvenimą, didins profesinio rengimo ir suaugusiųjų švietimo atitiktį darbo rinkos poreikiams bei patrauklumą.

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2016-12-05 – 2020-06-05.

Startavo apvaliojo stalo diskusijos – konsultacijos:
Pirmoji diskusija
Antroji diskusija
Trečioji diskusija
Ketvirtoji diskusija
Penktoji diskusija
Šeštoji diskusija

Aštuntoji diskusija

 

Erasmus+ projektas ,,Saugus darbas – gyvybės garantas“
erasmuslogo_mic-1
Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras kartu su 2 Lietuvos partneriais sėkmingai įgyvendino 24 mėnesių trukmės Erasmus+ projektą ,,Saugus darbas-gyvybės garantas“, projekto Nr. 2015-1-LT01-KA102-013094.

Projeto dėka, net 27 Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro, Šilutės turizmo ir paslaugu verslo mokyklos, Kauno soc. paslaugų centro pastatų restauratorių, apdailininkų baldininkų specialybių mokiniams buvo sudarytos sąlygos nemokamai gamybinę –mokomąją praktiką atlikti:

  • INFEBA organizacijoje, Vokietijoje;
  • NEW SERVICE organizacijoje Italijoje;
  • TRIBEKA training lab organizacijoje, Ispanijoje.

Gamybinės-mokomosios praktikos metu buvo tobulinamos mokinių praktinės bei teorinės žinios, užtikrinant saugų darbą objekte, darbo vietose prie įrengimų. Mokoma efektyviai taikyti techninės pažangos priemones, saugant savo ir kitų darbuotojų sveikatą. Nes tik tinkamai parengti darbuotojai, aprūpinti našia ir tinkamai prižiūrima įranga bei medžiagomis, gali kokybiškiau ir produktyviau dirbti bei duoti daugiau ekonominės naudos.

Projekto dėka mokiniai įgijo naujų profesinių žinių, kurias galės pritaikyti būsimame darbe. Turėjo galimybę pademonstruoti savo mokymosi metu įgytas žinias bei pasikeisti patirtimi su mokiniais iš kitų šalių. Mokinių įgyti įgūdžiai užskaityti kaip mokymo programos dalis, jiems išduoti Europass mobilumo dokumentai.

Pasak mokinių tai puiki galimybė tobulinti ne tik profesines praktikos žinias, bet ir socialines, kultūrines bei žinoma užsienio kalbos. Šio projekto dėka mokiniai jaučiasi drąsesni, imlesni ir laisviau bendraujantys.

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2015 m. birželio 1 d. – 2017 m. gegužės 31 d.

Projekto biudžetas: 51744 Eur.

Išsamiau apie projektą galima sužinoti el. pašto adresu: egle.radziene@klaipedosgpmc.lt.

Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai, „Erasmus+“ programos lėšomis, kurią Lietuvoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.

Mokinių vizitas Vokietijoje

Mokinių vizitas Italijoje

Mokinių praktikos vizitas Ispanijoje

mokiniu koliazas

Erasmus +projektas ,,Praktika ES šalyse "
erasmuslogo_mic-1

Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras sėkmingai įgyvendino 24 mėnesių trukmės Erasmus+: Leonardo da Vinci KA1 programos finansuojamą mobilumo projektą „PRAKTIKA ES ŠALYSE“, projekto Nr. 2014-1-LT01-KA102-000263.

Šiuo projektu buvo siekiama įgyvendinti du tikslus:

  • Mokiniams besimokantiems masažuotojo mokymo programoje, suteikti papildomų praktinio mokymo įgūdžių realioje darbo vietoje užsienyje. Klaipėdos PMRC 9 mokiniai 3 savaites atliko praktiką tokiose šalyse, kaip Graikija, Malta ir Italija.

Tikimės, kad pasikeitimas patirtimi, aptarimas ir perėmimas gerosios patirties paskatins mokinių motyvaciją gilinti žinias ir mokytis bei tobulėti visą gyvenimą. Suteikus galimybių susipažinti su kitose šalyse taikomais metodais, praktika ir technologijomis, išaugo galimybės įsidarbinti. Masažuotojai pasidalino įgyta patirtimi, surengdami diskusiją Klaipėdos PMRC bendruomenei. Projektu siekėme skatinti mokinių žingeidumą, norą tobulėti perimant kitų šalių gerąją patirtį masažuotojo darbe.

  • Klaipėdos PMRC darbuotojus įgyti ir praplėsti turimas Sveikos gyvensenos žinias, sustiprinti ir įgyti naujų įgūdžių padėsiančių rengiant Sveikos gyvensenos modulį.

Centre dirbantys specialistai pastebėjo, kad vis dažniau mokiniai domisi sveikatos stiprinimo ir tausojimo klausimais. Mokiniams trūksta žinių apie streso valdymą, subalansuotą mitybą, fizinį aktyvumą ir kitus panašius klausimus. Centro darbuotojai negali suteikti profesionalių atsakymų į mokiniams iškilusius klausimus, nes jiems taip pat trūksta žinių, tiek rengiant sveikos gyvensenos programas tiek ir perteikiant jas mokiniams.

Siekiant išspręsti minėtus sunkumus, projekto metu 13 darbuotojų aplankė skirtingas ES šalis, tokias kaip Estija, Švedija,Vokietija, Malta bei Graikija.

Darbuotojai 5 darbo dienas atliko praktiką bei stebėseną, kurios metu susipažino su projekte dalyvaujančių šalių sveikos gyvensenos koncepcija, Sveikos gyvensenos moduline mokymo programa, jos rengimu ir įgyvendinimu. Įgijo teorinių ir praktinių sveikos gyvensenos žinių. Išmoko atlikti asmens, grupės ar bendruomenės, sveikos gyvensenos ir fizinio aktyvumo, elgesio keitimo programą. Sužinojo kaip įgyvendinamos sveikos gyvensenos programos kitose ES šalyse. Išmoko konsultuoti sveikos gyvensenos klausimais.

Grįžę iš vizitų projekto dalyviai parengė modulinę Sveikos gyvensenos modulį; Sveikos gyvensenos stendus; organizavo švietėjišką veiklą tarp kitų profesinių mokyklų; Buvo organizuotas sporto renginį – fizinį aktyvumą, buvo surengtas seminaras sveikos gyvensenos klausimais.

Projekto vertė: 37684 Eur

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2014-07-01 / 2016-06-30

pratika ES šalyse

 

Projektas ,,Studentų praktika ES šalyse"
erasmuslogo_mic-1

Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras 2015-2016 metais, sėkmingai įgyvendino 12 mėnesių trukmės Erasmus+: Leonardo da Vinci KA1 programos finansuojamą mobilumo projektą „STUDENTŲ PRAKTIKA ES ŠALYSE“, projekto Nr. 2014-1-LT01-KA102-000263.

Šiuo projektu Centras siekė mokiniams, besimokantiems pagal Pėdos priežiūros specialisto mokymo programą, suteikti papildomų praktinio mokymo įgūdžių realioje darbo vietoje užsienio šalyje.

8 Centro mokiniai atliko praktiką Graikijoje ir Maltoje. Buvo organizuoti trys praktikos vizitai, mokiniams besimokantiems, pagal Pėdos priežiūros specialisto mokymo programą.

  • 2016 m. balandžio 11 – gegužės 2 dienomis, praktiką Maltoje, Birkirkaros miesto klinikoje atliko Daiva Masiulienė ir Audronė Drozd;
  • 2016 m. balandžio 13-27 dienomis, praktiką Graikijoje, Rethimno mieste dienos Spa centre „Metamorfosis Day Spa“ atliko Jolita Skeivienė, Gintarė Jočė, Daiva Gelžinienė ir Eglė Kapeikienė.
  • 2016 m. gegužės 2-23 dienomis, praktiką Maltoje, Birkirkaros miesto klinikoje atliko Alma Bružienė ir Rūta Kalcienė;

Centras tikisi, kad pasikeitimas patirtimi, aptarimas ir perėmimas gerosios patirties paskatins(-o) mokinių motyvaciją gilinti žinias ir mokytis bei tobulėti visą gyvenimą. Suteikus galimybių susipažinti su kitose šalyse taikomais metodais, praktika ir technologijomis, išaugs(-o) galimybės įsidarbinti. Projektu siekiame skatinti mokinių žingeidumą, norą tobulėti perimant kitų šalių gerąją patirtį Pėdos priežiūros specialisto darbe.

Pėdos priežiūros specialistai pasidalino įgyta patirtimi, surengdami pamoką/seminarą Klaipėdos PMRC bendruomenei. Taip pat mokiniai parengė praktikos apžvalgą.

Projekto vertė: 18895 Eur

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2015-06-01 / 2016-05-30

koliazas

 

 

Projektas ,,Papasakok man apie… "
2

Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centras kartu su ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. JANA LISZEWSKIEGO sėkmingai įgyvendino Lietuvos ir Lenkijos jaunimo mainų fondo finansuojamą mobilumo projektą „Papasakok man apie…” “, projekto Nr. Nr. LMF1- 18.

Projekto tikslas – Lietuvos ir Lenkijos spec. poreikius turinčių svetingumo krypties studentų tarpkultūriniai mainai kurio metu 16 studentų (didžioji dalis su spec. poreikiais) ir 4 pedagogai dalinsis Lietuvos ir Lenkijos svetingumo sektoriaus subtilybėmis, naujovėmis, tendencijomis, įvyks studentų tarpkultūriniai mainai.

2016 m. gegužės 16-21 dienomis 8 centro mokiniai ir 2 mokytojos buvo išvykę į Lenkiją, ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. JANA LISZEWSKIEGO profesinę mokylą.

Savaitės trukmės vizito metu aplankė profesines mokyklas, susipažino su Lenkijos Zespół Szkół Zawodowych im. Jana Liszewskiego veikla, infrastruktūra, čia studijuojančiais studentais ir svetingumo mokymo programa.

Taip pat susipažino su būsimų Viešbučio darbuotojų grupe. Apžiūrėjome Viešbučio darbuotojų praktinio mokymo klasę. Ypač patiko tai, kad lenkai turi dideles patalpas praktiniam mokymui. Yra atskiras moderniai įrengtas Viešbučio kambarys, registratūra, bei didžiulės dvi klasės praktiniam mokymui. Ant atskirų darbo stalų mokiniai demonstravo meninį rankšluosčių lankstymą. Lietuvių antrakursiai taip pat išbandė savo jėgas.

Dalyvavo pokalbyje-diskusijoje su Rajono biuro viršininko pavaduotoju Arturas Mieczanem, švietimo skyriaus vedėja Agnieszka Brewzak bei departamento ir valdybos nariu Wladyslaw Hruszka. Aukšti pareigūnai pristatė tris savrbiausias apskrities profesinio mokymo įstaigas, bei įstaigą, kurioje mokosi spec. poreikių turintys mokiniai. Vėliau lankėsi realiose darbo vietose, tokiuose viešbučiuose kaip: „Warmia“, „Jazębinovy Ogrod“; “Kopernik“. Apžiūrėję viešbučius mokiniai aplankė Frombork prieplauką, Vandens bokštą, paminklą Kopernikui bei garsiąją įspūdingo grožio Katedrą.

Taip pat dalyvavo kultūriniuose vakaruose. Grupė turėjo ekskursiją į Gdansko miestą. Kartu vyko būsimųjų logistų vaikinų grupelė. Gdanskas labai gražus miestas. Nuostabūs namai, daug bažnyčių, Miestas erdvus, didelis, spalvingas. Daugelis iš grupės mokinių pirmą kartą gyvenime matė tokį gražų užsienio miestą.

Pasiruošė ir nufilmavo paskaitą „Tolerantiškas svetingumas“, kurios esmė – tolerancijos ir tarptautiškumo skatinimas svetingumo srityje

Po pietų ant Marių kranto buvo surengtas atsisveikinimo piknikas. Lietuvių ir lenkų mokiniai žaidė futbolą, tinklinį, mokėsi šokti lietuvių liaudies šokius. Kepė ant laužo dešreles. Plaukė Paslenkos upe laiveliu nuo Žvejų uosto Braniewo link ir atgal.

Projekto vertė: 3401,35 Eur

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2016-04-10 / 2016-11-30

Finansavimo šaltinis: Lietuvos ir Lenkijos jaunimo mainų fondas

koliažas

Projektas ,,Transporto srities modulinėms mokymo programoms skirtų mokymo priemonių rengimas ir modulinių mokymo programų išbandymas"
logo

Klaipėdos ERNESTO GALVANAUSKO profesinio mokymo centras kartu su projekto partneriais VšĮ Šiaulių darbo rinkos mokymo centru, VšĮ Panevėžio darbo rinkos mokymo centru, VšĮ Vilniaus Jeruzalės darbo rinkos mokymo centru bei Vilniaus geležinkelio transporto ir verslo paslaugų mokykla sėkmingai įgyvendino projektą „Transporto srities modulinėms mokymo programoms skirtų mokymo priemonių rengimas ir modulinių mokymo programų išbandymas“, projekto Nr. VP1-2.2-ŠMM-04-V-03-020. Projektas buvo finansuojamas Europos socialinio fondo ir Lietuvos valstybės biudžeto lėšomis.

Projekto metu buvo parengtos Transporto srities modulinėms mokymo programoms skirtos 3 mokymo priemonės:

  • Vairuotojų rengimo kompiuterinė mokymo priemonė;
  • Mokymo priemonė „Traukinio valdymas realiame Lietuvos geležinkelių kelio ruože“;
  • Interaktyvi 3D grafikos metodinė priemonė.

Vairuotojų rengimo kompiuterinėje mokymo priemonėje yra: aktualiausia ir naujausia kursų medžiaga su interaktyviais paveikslais, video, Flash technologijos, animacija su įgarsinimu, savikontrolės klausimai, užduotys, testai, pagal kuriuos besimokantysis įvertina savo žinias.

Mokymo priemonė „Traukinio valdymas realiame Lietuvos geležinkelių kelio ruože“ skirta naudoti kartu su VGTVPM esančiu prekiniu traukinio valdymo simuliatoriumi. Traukinio mašinistai mokosi važiuoti vienu iš sudėtingiausiu geležinkelio kelio ruožu Lietuvoje Vaidotai- Kėdainiai. Naudojant mokymo priemonę galima keisti oro sąlygas, metų laikus, paros metą. Taip pat galima kurti ekstremalias pavojingas situacijas, kurių metu mokiniai lavina savo profesinius įgūdžius. Naudojant šią mokymo priemonę laikomas kvalifikacijos egzaminas.

Interaktyvi 3D grafikos metodinė priemonė skirta geležinkelio transporto specialistams. Ją naudojant galima išmokti traukinių variklių sandaros, traukinių eismo signalizacijos taisyklių. Suteikiama galimybė išklausyti garsinius, grafinius paaiškinimus, paskaityti paaiškinamąjį tekstą, kurti testus, pateitki juos mokiniams žinių patikrinimui. Taip pat yra sukurti vadovėliai su teorine medžiaga ir testais.

Įdiegus naujas mokymo priemones buvo organizuojami bandomieji mokymai. Mokymuose dalyvavo 117 pareiškėjo ir partnerių įstaigų mokinių.

Investavus į teikiamų paslaugų kokybę, centrų veikla tapo ekonomiškai gyvybingesnė, patrauklesnė vartotojams, labiau atitinkanti šalies ūkio poreikius. Sukurta patraukli mokymosi aplinka, įdiegtos inovatyvios profesinio mokymo ir mokymosi priemonės, vystomas ir užtikrinamas pažangios mokymo sistemos prieinamumas.

Projekto vertė: 787455,54 Eur.

Projekto įgyvendnimo trukmė: 2012-07-11 / 2015-09-30

 

 

Projektas ,,Transporto, sandėliavimo ir ryšių sektorinio praktinio mokymo centro įkūrimas"

1

Klaipėdos ERNESTO GALVANAUSKO profesinio mokymo centras sėkmingai įgyvendino projektą „Transporto, sandėliavimo ir ryšių sektorinio praktinio mokymo centro įkūrimas”, projekto Nr. VP3-2.2-ŠMM-13-V-03-026, pagal 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ VP3-2.2-ŠMM-13-V priemonę „Profesinio mokymo infrastruktūros plėtra“.

Projekto įgyvendinimo metu įrengta antroji Lietuvoje transporto sektoriaus darbuotojų praktinio mokymo bazė, atitinkanti šiuolaikinius darbo rinkos poreikius.

Autodromo trasoje yra įrengtos dvi atkarpos specialiems vairavimo įgūdžiams lavinti.

  • Vienas iš modulių – J formos atkarpa: ji prasideda nuokalne, ant kurios su specialių dažų bei vandens pagalba bus imituojama slidi kelio danga, ir čia sumėtytą bei šonu slystantį automobilį reikės suvaldyti posūkyje. Vandens purkštuvai sukurs netikėtas kliūtis – kelyje tai galėtų būti automobilis – kurių reikės išvengti. Tokiu būdu imituojamos vairavimo sąlygos lyjant, kelią padengus suspaustam sniegui ar ledui.
  • Antrasis modulis – tiesi atkarpa, kurios pusiaukelėje įrengta speciali plokštė, sujudanti tuo metu, kai per ją važiuoja automobilis. Sumėtytą mašiną reikia ne tik suvaldyti, bet ir išvengti staiga atsiradusių kliūčių – jas šioje atkarpoje taip pat atstoja didesnės ar mažesnės vandens sienos.

Projekto įgyvendinimo metu buvo:

  • Pastatytas autodromas bei įrengtas logistikos ir sandėliavimo centras;
  • Įsigyta SPMC veiklai vykdyti reikalinga praktinio mokymo įranga;
  • Įsigyti SPMC veiklai vykdyti būtini baldai;
  • Įsigyta SPMC veiklai vykdyti reikalinga kompiuterinė technika;
  • Įsigytos SPMC veiklai vykdyti reikalingos tikslinės transporto priemonės.

Projekto vertė: 5294253,94 Eur

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2011-08-01 / 2014-12-31

Finansavimo šaltinis:                Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos Respublikos biudžeto lėšos

transporto sandėliavimo

Projektas ,,Inžinerinės pramonės sektoriaus praktinio mokymo bazės tobulinimas"

1

Klaipėdos ERNESTO GALVANAUSKO profesinio mokymo centras kartu su projekto partneriu VšĮ Klaipėdos laivų statybos ir remonto mokykla sėkmingai įgyvendino projektą „Inžinerinės pramonės sektoriaus praktinio mokymo bazės tobulinimas” Nr. VP3-2.2-ŠMM-13-V-03-025, pagal 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 2 prioriteto „Viešųjų paslaugų kokybė ir prieinamumas: sveikatos, švietimo ir socialinė infrastruktūra“ VP3-2.2-ŠMM-13-V priemonę „Profesinio mokymo infrastruktūros plėtra“.

Projekto tikslas – gerinti besimokančių asmenų pasirengimą praktinei veiklai ir sudaryti sąlygas mokytojams nuolat tobulinti kvalifikaciją. Atnaujinti mokyklos praktinio mokymo bazę, įsigyti naujausią įrangą suvirintojų bei metalo apdirbimo specialistų mokymui.

Įgyvendinus projektą Klaipėdos laivų statybos ir remonto mokykloje  yra įkurtas inžinerinės pramonės sektorinis praktinio mokymo centras. Taip yra sudarytos sąlygos rengti aukštos kvalifikacijos specialistus, bazė  atitinka verslo įmonių reikalavimus ir lūkesčius, todėl tikimąsi, kad padidės ir tęstinio mokymo klientų  srautai.

Sektorinio praktinio mokymo centre gali vykti praktikos užsiėmimai kitų mokymo įstaigų mokiniams, jo įkūrimas skatina dirbančiųjų skirtingose mokymo įstaigose bendradarbiavimą, patirties sklaidą, bendrų mokymų vykdymą, sudaro galimybes rengti darbo rinkai reikalingas mokymo programas.

Projekto vertė: 2606580 Eur.

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2011-08-01 – 2015-06-30

Finansavimo šaltinis:                Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir Lietuvos Respublikos biudžeto lėšos

inžinerinė pramonė